Klachten

Klachten

Iets niet in orde?

Laat de reisbegeleiding direct ter plaatse weten wanneer iets niet in orde is, zodat we een oplossing kunnen zoeken. Achteraf kunnen we een eventuele tegenvaller immers niet meer goedmaken. Wordt het probleem ter plaatse niet naar tevredenheid opgelost, neem dan altijd contact op met het Djoserkantoor in Leiden: in de reisvoorwaarden wordt bepaald dat indien een klacht niet zo snel mogelijk bij de reisorganisator wordt gemeld, eventueel recht op schadevergoeding wordt beperkt of uitgesloten. Je kunt, om dit te voorkomen, in een dergelijk geval een e-mail sturen naar klantenservice@djoser.nl.

Djoser maakt gebruik van cookies

Onze website gebruikt functionele cookies om ervoor te zorgen dat deze goed werkt. Ook worden er analytische cookies geplaatst om het websitebezoek te meten. Klik je op "Alles accepteren" dan ga je akkoord met het plaatsen van marketingcookies, waaronder cookies voor gepersonaliseerde advertenties. Deze cookies kunnen uw gegevens delen met Google en andere derde partijen voor advertentiepersonalisatie. Meer informatie over hoe Google uw gegevens gebruikt, vindt u op Google’s Privacy & Voorwaarden. Wil je dit niet, dan kun je op "Cookie-instellingen" klikken en dan op "Bevestig". Dan worden alleen de functionele en analytische cookies geplaatst. Lees meer over ons cookiebeleid.

De Djoser brochure al in huis?Meer dan 250 pag. reisinspiratie!×