Mijn naam staat verkeerd gespeld, wat moet ik doen?

Mijn naam staat verkeerd gespeld, wat moet ik doen?

Je dient zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze afdeling Luchtvaart. Wij zullen bekijken of het noodzakelijk is om de naam aan te passen. Indien je naam is aangepast ontvang je een nieuw e-ticket.

Houdt er rekening mee dat er op e-tickets geen spaties en leestekens worden gebruikt. Heet je Hélène, dan staat er op je ticket: Helene.

Djoser maakt gebruik van cookies

Onze website gebruikt functionele cookies om ervoor te zorgen dat deze goed werkt. Ook worden er analytische cookies geplaatst om het websitebezoek te meten. Klik je op "Alles accepteren" dan ga je akkoord met het plaatsen van marketingcookies, waaronder cookies voor gepersonaliseerde advertenties. Deze cookies kunnen uw gegevens delen met Google en andere derde partijen voor advertentiepersonalisatie. Meer informatie over hoe Google uw gegevens gebruikt, vindt u op Google’s Privacy & Voorwaarden. Wil je dit niet, dan kun je op "Cookie-instellingen" klikken en dan op "Bevestig". Dan worden alleen de functionele en analytische cookies geplaatst. Lees meer over ons cookiebeleid.

De Djoser brochure al in huis?Meer dan 250 pag. reisinspiratie!×