Wat doe ik bij problemen in het buitenland?

Wat doe ik bij problemen in het buitenland?

Doet er zich tijdens de reis een probleem voor, dan kan de reisbegeleider je natuurlijk helpen bij het in contact brengen met de verzekering. De alarmcentrale SOS International staat 24 uur per dag klaar voor wereldwijde hulpverlening. Ook kun je bij vragen, als je een verzekering hebt afgesloten bij a.s.r. dag en nacht bellen met de a.s.r. hulplijn: 020-6515777.

Djoser maakt gebruik van cookies

Onze website gebruikt functionele cookies om ervoor te zorgen dat deze goed werkt. Ook worden er analytische cookies geplaatst om het websitebezoek te meten. Klik je op "Alles accepteren" dan ga je akkoord met het plaatsen van marketingcookies, waaronder cookies voor gepersonaliseerde advertenties. Deze cookies kunnen uw gegevens delen met Google en andere derde partijen voor advertentiepersonalisatie. Meer informatie over hoe Google uw gegevens gebruikt, vindt u op Google’s Privacy & Voorwaarden. Wil je dit niet, dan kun je op "Cookie-instellingen" klikken en dan op "Bevestig". Dan worden alleen de functionele en analytische cookies geplaatst. Lees meer over ons cookiebeleid.

De Djoser brochure al in huis?Meer dan 250 pag. reisinspiratie!×