Ik kan niet inloggen, wat nu?

Controleer eerst of het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen wel klopt. Ben je er niet zeker van, klik dan op “wachtwoord vergeten” en je krijgt direct per mail een nieuw wachtwoord toegestuurd. Kloppen het wachtwoord en het e-mailadres wel (kopieer het toegestuurde wachtwoord en plak het erin om typfouten te voorkomen), dan kun je altijd een mail sturen aan info@djoser.nl en kijken we voor je na wat er misgaat. Vermeld in de e-mail welke inlogproblemen er precies zijn en welke reis en vertrekdatum je hebt geboekt.  

Tevens kan het te maken hebben met de veiligheidsinstellingen van uw pc. Soms lukt het dan wel om via een andere pc op uw Mijn Djoser in te loggen. Ook wil het installeren van Google chrome nog wel eens de oplossing zijn om wel toegang tot uw Mijn Djoser te krijgen.

Djoser maakt gebruik van cookies

Onze website gebruikt functionele cookies om ervoor te zorgen dat deze goed werkt. Ook worden er analytische cookies geplaatst om het websitebezoek te meten. Klik je op "Alles accepteren" dan plaatsen wij ook marketingcookies. Hiermee kunnen wij je relevante Djoser advertenties op andere websites laten zien en het bezoek aan onze website via deze advertenties analyseren. Wil je dit niet, dan kun je op "Cookie-instellingen" klikken en dan op "Bevestig". Dan worden alleen de functionele en analytische cookies geplaatst. Lees meer over ons cookiebeleid

De Djoser brochure al in huis?Meer dan 250 pag. reisinspiratie!×