Klachten

Iets niet in orde?

Laat de reisbegeleiding direct ter plaatse weten wanneer iets niet in orde is, zodat we een oplossing kunnen zoeken. Achteraf kunnen we een eventuele tegenvaller immers niet meer goedmaken. Wordt het probleem ter plaatse niet naar tevredenheid opgelost, neem dan altijd contact op met het Djoserkantoor in Leiden: in de reisvoorwaarden wordt bepaald dat indien een klacht niet zo snel mogelijk bij de reisorganisator wordt gemeld, eventueel recht op schadevergoeding wordt beperkt of uitgesloten. Je kunt, om dit te voorkomen, in een dergelijk geval kosteloos (collect call) met Djoser contact opnemen (+31 71 - 5166161) of een e-mail sturen naar klantenservice@djoser.nl.

Djoser maakt gebruik van cookies

Onze website gebruikt functionele cookies om ervoor te zorgen dat deze goed werkt. Ook worden er analytische cookies geplaatst om het websitebezoek te meten. Klik je op "Alles accepteren" dan plaatsen wij ook marketingcookies. Hiermee kunnen wij je relevante Djoser advertenties op andere websites laten zien en het bezoek aan onze website via deze advertenties analyseren. Wil je dit niet, dan kun je op "Cookie-instellingen" klikken en dan op "Bevestig". Dan worden alleen de functionele en analytische cookies geplaatst. Lees meer over ons cookiebeleid

De Djoser brochure al in huis?Meer dan 250 pag. reisinspiratie!×